V.V. DE MEEUWEN

We gaan eerst even terug naar vorige week toen de Boasjes van het 4e uit speelden in ’s-Heer Arendskerke.
Op 09-03-2024 mochten de stoere kerels naar sportpark “Wesselopark”.
Wie helpt de grensrechter van VCK aan een nieuwe bril of Floor aan nieuwe schoenen?
Vandaag een schitterende pot voor de Stoere Kerels van de Meeuwen tegen Yerseke.
Driemaal is in sommige gevallen geen scheepsrecht
Allemaal enigszins hersteld van de wedstrijd tegen Patrijzen, stond er afgelopen zaterdag 2 maart weer een wedstrijd op het programma voor de Boasjes.
De foto’s van de wedstrijd
Twee weken na de schitterende overwinning op RSC 2 mochten we vandaag weer eens de (kunst)wei in.
Als je aan een wedstrijd begint dan zal je die nooit met dezelfde 11 man eindigen.
Teleurstellend resultaat… maar de derde helft maakte veel goed!
De reporter van M4 Boasjes, maakt een uitstapje naar Meeuwen 3. Het 3e speelde namelijk een inhaal wedstrijd.
Op zaterdag 3 februari stond voor De Meeuwen 2 de belangrijke wedstrijd op het programma tegen RCS 2,
De Boasjes gaan het vel weer op.
Op de aangename zonnige zaterdag 27 Januari speelde De Meeuwen 3 tegen de nummer twee, Zeelandia Middelburg 5.
Op zaterdag 16 December  stond er een belangrijke wedstrijd op het programma voor de stoere kerels.
Wim maakte een foto-verslag van de wedstrijd van 9 december jl.
De wedstrijd werd gespeeld op de dag van het 75-jarig bestaan van vv De Meeuwen.
De wedstrijd is afgelast, maar de Boasjes weten toch iets op papier te zetten.